lørdag 18. oktober 2008

Oi oi OI!! :D

jeg har nettopp fått høre en stoooor hemmelighet, som jeg ikke kan røpe helt enda... Jeg er innblandet i den. ;) hihi....

akkurat nå sitter jeg å venter på mat og venter på at Eirik skal komme. men han kommer ikke før sent fordi han skal være med noen venner først, (siden han ene skal reise til Thailand for 6 uker). går helt greit det, så lenge han kommer her etterpå... =) Har ryddet rommet, støvsuget og vasket klær... klarte å nå jobben i dag også, selv om jeg ikke sovnet før i 6 tiden.. :S Da måtte jeg gå å legge meg.. klarte ikke å holde øynene åpne.... ble så gale en stund at jeg tror jeg sovnet med hodet bøyd bakover... haha... da fikk jeg vondt i nakken etterpå.... men det var DRIIIIIIT kjedelig på jobb.... trodde jeg skulle bli gal!!!! meeeen overlevde nå da... selv om det føltes som om jeg var død en liten stund.... det er utrolig hvor sent tiden går når man kjeder seg... men heldigvis var det kaker som jeg kunne knaske i meg... ;)

Ingen kommentarer: