lørdag 18. oktober 2008

Natt Dyr... :S

Vel, nå er det en god stund siden jeg har skrevet og opptatert denne bloggen... skal prøve så godt jeg kan for å holde den oppegående.... =)

hva har skjedd siden sist?
vel, er ikke sikker på om det har skjedd så veldig mye.... men skal sette opp noen punkter:
- går ikke på skole.
- jobber.
- har fått enda en Chihuahua.

veeel, tror det er det..... og ellers er alt som det har vært.. og nå nærmer det seg 7 måneder.. <3 utrolig hvor fort tiden har gått... blir helt surrete av det..... men jeg var i stallen i dag, red på Phantom.... er lenge siden jeg har ridd nå og har litt vondt i kroppen, men det har jeg bare godt av.. :P men skal begynne å ri mer på Phantom og Matrix..... det skal bli koselig... <3<3

veeel, klokken er 4:12, jeg er våken, selv om jeg skal på jobb i morgen (lørdag). men skal ikke ut... skal være med Eirik. =) jeg har virkelig blitt ett natt dyr.... noen dager går jeg ikke å legger meg før folk går på jobb. (som vil si rundt 6, halv 7. og det er seeent!) må komme inn i ordentlig soverytme igjen.... men jeg MÅ holde meg litt lengre våken.. kanskje jeg skal være våken helt til jeg kommer hjem fra jobb i morgen... og det er i 4 tiden... men er heldigvis bare 3 timer jeg skal være på jobb... men hvis jeg skal være våken til jeg skal på jobb, må jeg finne noe å gjøre på, men det er ikke ne igjen å gjøre... =/ jeg kjenner jeg er trøtt, men jeg er redd for at jeg forsover meg hvis jeg sovner nå... og det vil jeg ikke!!!! :S meeen kan hende jeg greier det, for nå holder jeg på å sove.... :P

Tror jeg skal sove litt... :P men som sagt, skal prøve å holde denne bloggen oppegående..... =)**

Ingen kommentarer: