mandag 20. oktober 2008

Dritt vær

herregud for et dritt vær det har vært i dag.... Og det skal visstnok komme flere stormer--- jada, dette liker vi.....
Var på jobb i dag... fra 3 til 8.... var stille, men jeg fikk tid til å vaske gangen da, den så helt bombet ut. så nå lukter den godt og ser fin ut... =) skal på jobb i morgen også, men det skal jeg klare.... for da har jeg fri onsdag, torsdag og fredag.... Kanskje jeg skal si ja til å jobbe tidlig på torsdager eller Fredager.... slik at jeg får noen flere dager jobbing. For da blir det jo mer penger også.. og det e noe jeg desperat MÅ ha... fikk heldigvis noen penger av mamma på fredag, men de må jeg sikkert spare litt... :P men litt må jeg bruke... penger man tjener skal man bruke. (det er ett av mine mange motto).... Men nå skal jeg lese på teori prøven, slik at jeg får den ut av verden, slik at jeg kan kjøre opp i år... hahaha... Det skal bli godt med lappen.. slik at jeg kan kjøre i slikt møkkavær.... Det skal bli en god forandring... å hoppe inn i en bil, istedet for en stinkende buss.... så snart må Bergen by passe seg, for da kommer Marita ut på veiene... ;)

1 kommentar:

Malina sa...

Her er det storm :o lykke til med teoriprøven! :)